Se opdelingen af puljerne her: Isbjørn matrix
Regler for Isbjørne-puljespillet:
Kampen ender 3-0; Vinderen får 7 point, taberen får 2 point. Kampen ender 3-1; Vinderen får 6 point, taberen får 3 point. Kampen ender 3-2; Vinderen får 5 point, taberen får 4 point.
En spiller møder op, mens modstanderen ikke kommer som aftalt; Spilleren får 7 point, mens modstanderen får 0 point.
Eksempel:
A slår B med 3-0 (A får 7 point, B får 2 point)
C slår B med 3-1 (C får 6 point, B får 3 point)
A taber til C med 2-3 (A får 4 point, C får 5 point)
Ved pointlighed tæller det indbyrdes opgør. I dette tilfælde vinder spiller C puljen, da han slog spiller A.
Den enkelte spillers point skrives i den vandrette række ud for hans navn.
Vinderen af en pulje bliver rykket op foran de 3 øvrige spillere, på klubbens interne rangliste. Der kan stadig spilles normale udfordringskampe.
Dette puljespil bruges til at finde korrekt intern rangliste til det hold i divisionerne, hvor de enkelte spillere spiller.
Er spilleren først på et hold – ex OSMK 2 – er det også der, man spiller fast igennem sæsonen. (Ca. 8 spillere tilknyttet et hold).
Dog kan det tages op af holdkaptajnerne – hvis der opstår behov for at flytte en spiller fast fra et hold til et andet.
Spiller A |
Spiller B |
Spiller C |
Sum |
||||||
Spiller A |
7 |
4 |
11 |
||||||
Spiller B |
2 |
3 |
5 |
||||||
Spiller C |
5 |
6 |
11 |
Find klubranglisten og telefonnumre på OSMK spillere her: http://www.osmk.dk/klubranglisten/
Tvister og tvivlsspørgsmål afgøres/ besvares af Jacob Hune.
Med venlig hilsen bestyrelsen